Вітаю постійних та нових читачів блогу. Надіюсь, що розміщені тут матеріали будуть для Вас цікавими і корисними!

2017-04-25

Подолання стресу аутотренінгом

Події сучасного життя часто викликають у нас тривогу, підвищують рівень стресу і, в кінцевому підсумку, призводять до депресії. Постійний стрес негативно позначається на характері і працездатності, ми стаємо "колючими", дратівливими, псуємо стосунки з близькими. Але найголовніше...

- стрес негативно відображається на здоров'ї людини, а накопичені втома і негативна енергія можуть привести до найсерйозніших захворювань.

Є безліч способів зняти напругу і "розвантажити" нервову систему. Найшвидшим і при цьому таким,що не вимагає особливих зусиль і часу є метод психологічного аутотренінгу.

Аутотренінг - це уявне управління своєю свідомістю, яке необхідно проводити досить регулярно. За допомогою аутотренінгу можна керувати уявою, знімати стрес, позбавлятися комплексів і страхів, підвищити працездатність і навчитися любити себе.- Розслабивши всі м'язи, просто скажіть собі: "Досконалість неможлива, але в кожному виді досягнень є своя вершина. Я буду прагнути до неї і задовольнятися цим. Крахи і падіння не можуть збити мене зі шляху. Всі мої падіння будуть такими м'якими, як вдале приземлення професійного парашутиста. Неприємності, які линуть до мене, як бумеранг повернуться назад. Я буду переносити їх, мов дотик легкого весняного вітерця до моєї щоки".


Таку вправу можна виконувати щоранку чи на початку дня, який обіцяє бути бурхливим.

- Якщо раптом ви відчули, що стали дратівливими і надмірно знервованими, підійде така установка: "Зараз я буду посилювати свою нервову систему. Процес цей триватиме вдень і вночі. День у день, щохвилини весь мій організм спрямовує всі свої сили на підвищення стійкості нервової системи. Міцніють моя воля і характер. Моя впевненість у собі стає твердою, як метал. Моя нервова система відпочиває і набирається сил. Кожна частинка мого тіла прагне до зміцнення нервової системи. До завтрашнього ранку моя нервова система буде схожою на могутній дуб, вона буде такою же міцною і не згинною. Життєві неприємності перестануть негативно впливати на моє життя".



Аутотренінг для заспокоєння. Текст аутотренінгу:

Я спокійний.
Мої м’язи розслаблені.
Я відпочиваю.
Дихаю рівно і спокійно.
Моє серце заспокоюється.
Я абсолютно спокійний.
Моя права рука розслаблена.
Моя ліва рука розслаблена.
Руки розслаблені.
Плечі розслаблені і опущені.
Моя права рука важка.
Моя ліва рука важка.
Все обличчя спокійне, розслаблене.
Мій лоб приємно прохолодний.
Я абсолютно спокійний.
Я відпочиваю.
Дихаю глибоко.
У всьому тілі відчуваю приємну втому.
Потягуюся, відкриваю очі.
Тіло напружене, як пружина.
Я сповнений сил і бадьорості.
Тепер швидко встаньте і, піднявши руки вгору — зробіть глибокий вдих, потім затримайте на кілька секунд дихання і зробіть глибокий, тривалий видих.
Після ранкового аутотренінгу і денного, зробіть глибокий вдих, згинаючи руки в ліктях (пальці стиснуті в кулаки), відкрийте очі і повільно видихніть, розгинаючи руки і пальці. Повторити 2-3 рази.


Вечірній аутотренінг для заспокоєння закінчите фразою  «Я спокійний і хочу спати», "У всьому тілі відчуваю приємну втому".

Немає коментарів:

Дописати коментар