Вітаю постійних та нових читачів блогу. Надіюсь, що розміщені тут матеріали будуть для Вас цікавими і корисними!

Учням



ЗНО з математики:

характеристика (специфікація) тесту 2017 року

Тест ЗНО з математики 2017 року складається із 33-х завдань, трьох видів:
20 завдань з вибором однієї правильної відповіді, завдання №1 - №20 - до кожного тестового завдання надано п’ять варіантів відповіді, з яких лише один є правильним. Завдання вважається виконаним, якщо учасник вибрав правильну відповідь. Оцінювання 0 або 1 тестовий бал.
4 завдання на встановлення відповідності (логічні пари), завдання №21 - №24 - до кожного завдання подано інформацію, позначену цифрами і буквами. Щоб правильно виконати завдання, необхідно встановити відповідність між цифрами та буквами (утворити логічні пари). Завдання вважається виконаним, якщо абітурієнт правильно визначив логічні пари. Оцінювання 0, 1, 2, 3 або 4 тестових бали. 1 бал за кожну правильно встановлену відповідність (логічну пару).
9 завдань відкритої форми з короткою відповіддю, завдання №25 - №33 - абітурієнту необхідно самостійно визначити числовий результат встановленої розмірності, за правельне виконання завдання буде нараховуватись по 2 тестові бали.
За всі правильно виконані тести учасник ЗНО з математики може набрати 54 тестові бали.
На виконання тесту абітурієнтам буде відведено 150 хвилин.
Під час тестування забороняється використання будь-яких сторонніх матеріалів (навіть калькуляторів), окрім наданих в тестових зошитах.

Тести ЗНО онлайн з математики


Рекомендації учням щодо проходження ЗНО


Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій обстановці зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже цей матеріал.


Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити тести ЗНО онлайн. Не можна навчитись добре виконувати тести, не тренуючись на них самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

Випробовуй. У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.

Пропускай. Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.

Вгадуй. Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.

Виключай. Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох відповідях (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

Скорочуй вибір. Якщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші такими, що підходять з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це - теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь точно не підходить) - це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.

Думай тільки про поточне завдання. Коли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання. Ця установка дає безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.

Читай завдання до кінця. Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших запитаннях.

Не засмучуйся. У будь-якому професійно підготовленому тесті є завдання, з якими ви просто не зможете впоратись. Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.


Заплануй два кола. Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) тестування пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити.
Правила безпеки в Інтернеті для дітей


1. Нікому без дозволу батьків не давати особисту інформацію: домашню адресу, номер домашнього телефону, робочу адресу батьків, їхній номер телефону, назву й адресу школи, свої паролі.

2. Якщо знайдете якусь інформацію, що турбує вас, негайно сповістіть про це батьків.

3. Ніколи не погоджуватися на зустріч з людиною, з якою ви познайомилися в Інтернеті. Якщо все ж таки це необхідно, то спочатку потрібно спитати дозволу батьків, а зустріч повинна відбутися в громадському місці й у присутності батьків.

4. Не відповідати на невиховані і грубі листи. Якщо одержите такі листи не з вашої вини, то сповістіть про це батьків, нехай вони зв'яжуться з компанією, що надає послуги Інтернет.

5. Розробити з батьками правила користування Інтернетом. Особливо домовитися з ними про прийнятний час роботи в Інтернеті і сайти, до яких ви збираєтесь заходити.

6. Не заходити на аморальні сайти і не порушувати без згоди батьків ці правила.

7. Не робити протизаконних вчинків і речей в Інтернеті.

8. Не шкодити і не заважати іншим користувачам.


Основні вимоги до реферату


Як написати повідомлення
Повідомлення — це документ або виписка з документа, що інформує про те, що був підписаний договір на певних умовах. Найчастіше, існують встановлені форми повідомлень в тій чи іншій організації, яку необхідно повідомляти. Але якщо готової форми немає, то можна написати повідомлення у вільній формі.

Інструкція

  1. Повідомлення оформляється як будь-який стандартний документ. Формат паперу А-4, обов’язкові поля: внизу і вгорі два сантиметри, ліворуч — три сантиметри, праворуч можна поставити поля півтора чи два сантиметри. У правому верхньому кутку пишемо адресата, кому надсилається повідомлення: Посада, нижче рядком прізвище та ініціали, ще нижче адресу, у випадку, якщо повідомлення надсилається поштою. Двома рядками нижче, по центру аркуша розміщуємо слово «Повідомлення», його можна виділити жирним шрифтом або великими літерами.
  2. Далі, з нового рядка пишемо текст самого повідомлення по зразковому зразком: «Повідомляємо вам, що на підставі договору (вписуємо номер) від (вказуємо дату договору), (вказуємо назву першої сторони — повідомника) уклала договір з (вказати другу сторону договору) на (вказати предмет договору). Потім, необхідно коротко позначити умови зазначені в договорі. На цьому можна закінчити інформативну частину повідомлення. Нижче двома рядками, потрібно вказати дані організації повідомника. Як шапки вставляємо фразу «Дані на організацію» і вказуємо дані. Це номер ліцензії, службу, в якій зберігаються документи або район, в якому був зареєстрована організація. А так само, фактичний і поштовий адреси організації, прізвище, ім’я та по батькові директора організації, і контактний номер телефону. В низу повідомлення необхідно поставити дату повідомлення, підпис і розшифрування підпису керівника, скріплену печаткою організації.
Таким чином, ви напишіть повідомлення у вільній формі.


Рекомендації щодо складання конспекту


      Для початку визначте мета написання конспекту. Коли будете читати досліджуваний матеріал вперше, виділіть її основні смислові частини, визначте головне, зробіть висновки. Якщо ви складаєте план-конспект, подумайте, які пункти потрібно в нього включити, щоб розкрити кожне положення. Найбільш значиму інформацію (тези) коротко і послідовно викладіть своїми словами або запишіть у вигляді цитат.
     Цінність конспекту полягає в тому, що автор може писати його не за заданим зразком, а зручним для себе способом.
Правила конспектування
    Запишіть назву тексту або його частини. Відзначте вихідні дані (місце та рік випуску видання, ім'я видавця). Осмислите зміст тексту. Прочитайте матеріал двічі. Складіть план, який стане основою конспекту.
      У процесі конспектування залиште місце (широкі поля) для нотаток, доповнень, записи імен і незнайомих термінів. Вами має бути зазначено те, що вимагає роз'яснень. Запис ведіть своїми словами, що допоможе кращому осмисленню тексту.
     Дотримуйтесь правил цитування: цитата повинна бути укладена в лапки, дайте посилання на її джерело, вказавши сторінку. Классифицируйте знання, тобто розподіляйте їх по групах, главам і т.д. Ви можете користуватися літерними позначеннями російської або латинської мов, а також цифрами. Діаграми, схеми і таблиці надають конспекту наочність. Отже, досліджуваний матеріал легше засвоюється.
     Конспект може бути записаний у зошиті або на окремих листках. Зошити зручно носити на лекції та семінари. Рекомендується залишати поля для подальшої роботи над конспектом. Ви можете вносити додаткові записи, зауваження та пункти плану.
       А тепер поділіться з другом-однокурсником, як скласти конспект заняття.


Електронний репетитор з математики 

(список корисних сайтів)


http://sites.google.com/site/matematikaonlajn Сайт присвячено підтримці вивчення математики в загальноосвітніх навчальних закладах України.
http://mathedu.ru  Інтернет-бібліотека. Тут можна безкоштовно завантажити електронні книги та статті з математики, методики викладання та історії освіти.
http://www.formula.co.ua Математика для школи.
http://www.math.ru  На сайті ви знайдете книги, відео-лекції, цікаві математичні факти, різні за рівнем і тематикою завдання, історії з життяматематиків — все те, що допоможе поринути у дивовижний і захоплюючий світ математики.
http://www.mccme.ru Московський центр безперервної математичної освіти.
http://www.etudes.ru На сайті представлені етюди, виконані з використанням сучасної комп'ютерної 3D-графіки, захоплююче і цікаво розповідають про математику та її додатки, серед яких цікаві науково-популярні розповіді про сучасні завдання математики та мультфільми, що по-новому розкривають відомі сюжети.
http://www.mathnet.ru  Інформаційна система Math-Net.Ru — це загальноросійський математичний портал, що надає російським і закордонним математикам різні можливості в пошуку інформації про математичне життя в Росії.
http://www.dpva.info  Інженерний довідник.
http://mathworld.ru Світ математики.
http://webmath.exponenta.ru   Сайт самостійної студентської роботи. Обов’язково відвідайте.
http://exponenta.ru  Освітній математичний сайт.
http://www.geogebra.org  Сайт системи динамічної комп'ютерної математики GeoGebra.
https://sites.google.com/site/geogebravukraieni  GeoGebra в Україні.
https://sites.google.com/site/geogebrachernigiv   Центр GeoGebra „Інститут GeoGebra Чернігів, Україна".
https://sites.google.com/site/biblkompmod   Бібліотека комп'ютерних моделей.
https://sites.google.com/site/biblkompmodelej   Бібліотека комп'ютерних моделей (на російській мові).
http://kafinfo.org.ua/geogebra   Інститут GeoGebra Харків, Україна.
http://www.dl.bsu.by/course/view.php?id=426  Мінський інститут GeoGebra, Білорусь.
http://www.geogebratube.org   GeoGebraTube.
http://gmt.org.ua ( http://gp.gmt.org.ua та http://3d.gmt.org.uahttp://mathforum.at.ua Сайти Комарівського В'ячеслава Дмитровича, студента інституту математики фізики і технологічної освіти Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.
http://mathematicsbhilai.blogspot.in   Блог Sanjay Gulati „Математична академія" (мова англійська).
http://www.dgeometry.ru   Динамічна геометрія для школи.
http://www.mathege.ru  Відкритий банк завдань з математики.
http://karmanform.ucoz.ru  Карман для математика.
http://ilib.mirror1.mccme.ru Невелика фізико-математична інтернет-бібліотека. Обов'язково завітайте.
http://www.problems.ru Інтернет-проект „Задачі" призначений для вчителів і викладачів, як допомога при підготовці уроків, гуртків та факультативних занять у школі.
https://sites.google.com/site/visualmatem Сайт творчо працюючих вчителів математики.
http://www.fxyz.ru  Формули з математики.
http://www.comp-science.narod.ru  Вчителям інформатики та математики та їх допитливим учням.
http://mathurl.com  Вставка LaTeX — формул.
http://livegeometry.com  Live Geometry — вдосконалений онлайн-аналог DG.
http://webmath.exponenta.ru  Для тих хто вивчає та викладає математику.
http://eek.diary.ru/p148941323.htm  Сторінка І.Ф. Шаригіна.
http://www.ega-math.narod.ru Сайт „Математика цікава для мене".
http://kafinfo.org.ua/index.php/mathematika/matematyka/187  Інтернет-ресурси з математики.
http://kafinfo.org.ua/index.php/mathematika/matematyka/185  Посилання на сайти присвячені математичним пакетам.
https://sites.google.com/site/vcitelumatematiki  Сайт для методистів РНМЦ, методистів-кореспондентів та вчителів математики.
http://math.teacher.msu.ru  Асоціація вчителів та викладачів математики.
http://matematika21vek.ucoz.ru  Математика XXI сторіччя.
https://sites.google.com/site/gradient19sdn  Сайт вчителів математики 19 школи м. Дніпропетровська.
http://urokimatematiki.ru  Математика, презентації до уроків математики, відеоуроки (на російській мові).
http://mathlessons.ucoz.com  Мультимедійна дошка на уроках математики в 5-6-х класах.
http://www.3dg.com.ua  Інтерактивні 3D моделі.
https://sites.google.com/site/spilnotamatematiki   Мережева спільнота вчителів математики міста Києва.
http://www.wolframalpha.com   Розв'язування математичних задач, онлайн (англомовний сайт).
http://eek.diary.ru/p166990352.htm  Книжкові полиці спільноти DIARY.
http://www.kokch.kts.ru/math  Тести з математики (на російській мові).
http://ist-matemat.at.ua  Історична мозаіка в математиці.
http://www.shevkin.ru  Математика. Школа. Майбутнє.
http://www.geometry.ru   Геометричний сайт.
http://eek.diary.ru  Містить велику бібліотеку літератури присвяченої математиці та її викладанню.
http://hijos.ru  Сайт „Математика, яка мені подобається".
http://www.wolframalpha.com  Wolfram|Alpha.
http://www.school.ioffe.ru   Фізико-технічна школа академічного університета.

Немає коментарів:

Дописати коментар