Середній
(1 бал)
|
Достатній
(2 бали)
|
Високий
(3 бали)
|
|
Розуміння завдання
|
Включені матеріали, що не мають
безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана
інформація не аналізується і не оцінюється
|
Включаються як матеріали, що мають
безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до
неї; використовується обмежена кількість джерел
|
Робота демонструє точне розуміння
завдання
|
Виконання завдання
|
Випадкова підбірка матеріалів;
інформація неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на
питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію
|
Не вся інформація узята з достовірних
джерел; частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми
|
Оцінюються роботи різних періодів; висновки аргументовані; усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел |
Результат роботи
|
Матеріал логічно не побудований і
поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені
завдання
|
Точність і структурованість
інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція
і оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські роботи
|
Чітке і логічне представлення інформації; уся інформація має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції |
Творчий підхід
|
Учень просто копіює інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою веб-квеста |
Демонструється одна точка зору на
проблему; проводяться порівняння, але не робляться висновки
|
Представлені різні підходи до
вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає
точку зору мікрогрупи
|
Критерії оцінювання веб-квесту
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар